poniedziałek, 18 czerwca 2018

Urlop 2018 - "U Bożeny", czyli dobrze zjeść w Świeradowie-Zdrój

Po akcji na Izerskim Stogu, wszyscy byli bardzo głodni. Wyszukaliśmy w Internecie restaurację „u Bożeny”. Lokal znajduje się w Świeradowie Zdroju przy ulicy 11-go listopada 14. Przed wejściem parking dla aut. Niedaleko stacja paliw. Idealnie! Nakarmimy nie tylko siebie, ale też i brzuszek naszego auta. Izabelle składała zamówienie, a ja w tym czasie kupowałem kolejną bańkę oleju do silnika. Historia z autem nadaje się na wpis i antyreklamę pewnego komisu spod Szczecina.

Nie będę teraz smucił, kiedy przypomniały mi się przyjemne smaki. Zamówiliśmy placek po węgiersku dla Izy, starszy frytki oraz naleśniki, a młody zupę warzywną. Ja obrałem sobie ostatnio za cel, degustowanie żurku w bułce.

https://www.facebook.com/Restauracja-U-Bo%C5%BCeny-210817009394784/?ref=page_internal
 (zdjęcie pochodzi ze strony restauracji)

Zacznijmy od placka po węgiersku. Wiele restauracji zamiast tego dania podaje coś, co przypomina zwykły placek ziemniaczany. „U Bożenki” jest to coś, czego nie da się opisać w słowach! To trzeba spróbować samemu.

Żurek przepyszny. Widać, że wszystko, co w nim pływa jest świeże. Jajko, kiełbasa, kawałki ziemniaków. Naleśniki pyszne i pięknie, estetycznie podane, udekorowane owocami.

Lokal posiada krzesełko do karmienia dziecka.

Z resztą, kto nie spróbuje ten się nie przekona! Polecamy!

Niestety nie znalazłem zdjęć, ale będę szukał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz